Duphaston

ObrázokObrázok

Ambulantný gynekológ v gynekologickej ambulancii Javorka, s.r.o.
V našej poradni Vám radi odpovieme na otázky súvisiace s gynekologickými ochoreniami, tehotnosťou, pôrodom aj obdobím šestonedelia.

Archív zodpovedaných otázok od roku 2005 nájdete TU
vybrali.sme.sk linkuj.cz facebook linkedin google live jaggcz addthis

Duphaston

Poslaťod marttina333 » Str 02.Máj. 2012 17:06

Chcela by som sa spýtať, mam nepravidelnú menštruáciu (viac som ju nemala ako mala), kvôli tomu som brala 8rokov antikoncepciu, v januári som ju vysadila lebo chceme s manželom dieťa, ale menštruácia sa nedostavila ani na 55deň. Doktor mi predpísal Duphaston 10dní 2x1 tabletku. Na 3 deň po skončení užívania som menštruáciu dostala, cyklus trval 40 dni, tehotenský test bol negatívny a tak som išla znova k lekárovu, predpísal mi zas Duphaston 5dní 2x1 tabletu od 22dna cyklu do 26dna cyklu (1 balenie na 2 mesiace). Na 3 deň po skočení užívania mi začala slabá menštruácia, trvalo to 5dni, len nebolo to čistá krv, skôr taký hnedý výtok.
Myslíte že to môže byť spôsobené tým že som brala Duphaston len 5 dni? Ďakujem
marttina333
 
Príspevky: 4
Registrovaný: Str 02.Máj. 2012 8:47

Re: Duphaston

Poslaťod MUDr. Karol Javorka » Sob 05.Máj. 2012 19:35

Dobrý deň. S najväčšou pravdepodobnosťou sa u Vás vyskytuje problém s ovuláciou, ktorej absenciu je možné potvrdiť ultrasonograficky folikulometriou. V prípade potvrdenia tejto úvahy bude zrejme nutné stimulovať aj prvú fázu cyklu. Terajšie krvácanie závisí od dĺžky a dávky užívanej terapie.
MUDr. Karol Javorka
 
Príspevky: 3948
Registrovaný: Štv 13.Dec. 2007 22:51


vybrali.sme.sk linkuj.cz facebook linkedin google live jaggcz addthis

Späť na ⇒» MUDr. Karol Javorka, PhD.

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť