Polohovatelna postel

[ img ]
M. Špániková študovala v rokoch 1975 až 1981 na Fakultě dětského lékařství Univerzity Karlovy v Prahe. Má atestáciu z pediatrie a dorastového lekárstva. Od roku 1981 pracuje ako detská lekárka: spočiatku vo vidieckej nemocnici v Snine, od roku 1986 ako obvodný detský lekár v Bratislave, od roku 1994 ako samostatne pracujúci neštátny lekár v Bratislave v odbore primárnej starostlivosti o deti a dorast. Osobitne sa venuje vakcinológii a výžive detí.
M. Špániková má tri deti a dve vnúčatá.

Poradňa je neaktívna. Využite ju ako archív zodpovedaných otázok.
vybrali.sme.sk linkuj.cz facebook linkedin google live jaggcz addthis

Polohovatelna postel

Poslaťod karolajn »

Dobry den prajem pani Dr. , mam syna po havarii v nemocnici, ma parezu na pravej ruke a pravej nohe. Uvazujem, co s nim , ked nam ho konecne daju domov. Budem potrebovat - teda chceli by sme - polohovatelnu poste a vozik. Aky je proces k tomu, aby sme to ziskali? Da sa to niekde aj pozicat? NIe sme na tom financne najlepsie. Pripadne, ake poistenie by nam pomohlo mat , aby sme tieto veci vedeli pre syna zabezpecit. Rozmyslam uz aj do buducnosti, stat sa to moze hocikomu v rodine a rada by som bola na podobne situacie uz viac pripravena ako som teraz. Dakujem za rady.
karolajn

Re: Polohovatelna postel

Poslaťod MUDr.M.Spanikova »