problemy po vysadeni HAK

Ponúka starostlivosť o ženy a dievčatá od 15 rokov.
Viac o gynekologickej ambulancii
vybrali.sme.sk linkuj.cz facebook linkedin google live jaggcz addthis

problemy po vysadeni HAK

Poslaťod evangelina0 »

Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať: veľmi by som chcela babätko (mám 30 rokov), tak som vysadila HAK - 27.12.2014 som prestala užívať HA Evra (po 12 rokoch). 29.12.2014 som dostala menzes. Následne mi menzes neprišiel, tak som bola 17.2. na gynekológii. Tehotná som nebola (tehotenský test, krvný test, vyšetrenie, sono vnútorné). Následne som 22.2 začala špiniť a takéto špinenie som mala 5 dní. Hormonálny profil mám vraj v poriadku, že to vyzerá skôr na utlmené následkom dlhodobého užívania HAK. Beriem už 3 mesiace kyselinu listovú, pijem alchemilkoý čaj. Ale celý ten čas od vysadenie ma pobolieva podbruško, posledné dni som hrozne unavené a býva mi nevoľno. Znovu som si robila test, ale bol negatívny. Ako by som mohla organizmu pomôcť k naštartovaniu cyklu a otehotneniu? ďakujem za odpoveď.
evangelina0
 
Príspevky: 2

Re: problemy po vysadeni HAK

Poslaťod MUDr. N. Malickayova »

Odporúčam Inofolic alebo Nosifol a na únavu a slabosť / ak nie ste anemická / skúste Magnerot alebo Magne B6.
MUDr. N. Malickayova
 
Príspevky: 118


vybrali.sme.sk linkuj.cz facebook linkedin google live jaggcz addthis

Späť na ⇒» Poradňa gynekológa: MUDr. Nadežda Maličkayová

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia